اقوي قصص محارم 14

  

افلام بورن   -    مقاطع سكس   -  سكس امهات    -  موقع بورن سكس  -  سكس اتش دي

 

سكس محارم    -  سكس اغتصاب   -  سكس اخوات   -  سكس جماعي  -  بورن اتش دي

 

صور سكس   -  سكس نيك  -  سكس اجنبي  -  سكس عربي   -  سكس مصري

 

تحميل سكس  -  سكس بزاز  -  سكس طيز  -  فيديو سكس  -  سكس hd  -  نيك كس


عايده. ولا حاجه يا حبيبي دموع فرحتي برجوعك بالسلامه

بابا. تسلمي يا عايده يلا يا عمار روح شوف شغلك

انا. شغل اي بس دلوقتي

بابا. اسمع الكلام وعلشان مراتك متقلقش احنا بقينا الصبح

انا. حاضر هروح اغير وارجعلك تاني... صخر خد بالك مش هتاخر

صخر. هترجع لوحدك

انا. ايوه يلا سلام


نزلت ركبت العربيه ورجعت البيت


عايده. صخر

صخر. اومري يا هانم

عايده. هو عمار بيمشي من غير حراسه كتير

صخر. مش علي طول يا هانم بس بيبقي مصمم

عايده. مبيخافش علي نفسه مش كل مره تسلم الجره كده

صخر. انا شخصيا احترت معاه بس مقدرش اخالفه

عايده. بس معزتك عنده كبيره

صخر. وربنا يعلم محبته في قلبي... انا هطمن علي الشباب علشان لو محتاجين حاجه عن اذنك

عايده. اتفضل يا صخر


في البيت عندي


سجده. اي الي حصل امبارح خلاك تقوم تجري كده وراجع الصبح

انا. مش وقته بعدين يا حبيبي هتعرفي

سجده. دلوقتي اعرف دلوقتي

انا. قولت بعدين ويلا حضريلي فطار علي بال مكمل لبس


نزلت من غير مترد وانا كملت لبس ونزلت علي السفره


حماتي. خير يا ابني باباك مش معانا علي السفره

انا. خير يا امي خرج من بدري عنده مشوار

سجده. يعني رجع امبارح

انا. اه رجع وانا كنت نازل

سجده. طب كنت فين طول الليل

حماتي. هو تحقيق ما خلاص تلاقي كان عنده شغل مهم

انا. يلا انا همشي سلام

حماتي . سلام يا ابني

سجده. شغل اي الي بعد الساعه ١ ده انا مش مرتاحه

حماتي. تاني يا بت انتي مش بتتعلمي

سجده. اعمل اي يا امي اله مهو بحبه وبغير عليه

حماتي. وهو كمان بيحبك واخلاقه اكبر من انه يخونك اعقلي ومتخربيش علي نفسك

سجده. هو لما اساله مش من حقي

حماتي. حقك بس مش من حقك تضغطي عليه وتنكدي عليه فاهمه

سجده. حاضر انا خارجه هجيب شوية حاجات واشوف متابعة عز

حماتي. لو محتجاني مغاكي اجي

سجده. لا يا حبيبتي ارتاحي هاخد دادا سعاد معايا


طلعت سجده لبست واخدت سعاد وعز ونزلوا ركبوا العربيات وخديجه والحرس معاها وصلوا عيادة الدكتور خديجة دخلت ومعاها واحد من الحرس وبعدين سجده والدادا


موظفة الاستقبال. اهلا اهلا سجده هانم اتفضلي

سجده. شكرا الدكتور موجود ولا لسه

موظفة الاستقبال. في انتظار حضرتك

سجده. شكرا... استني هنا يا دادا خديجه هتدخل معايا

سعاد. حاضر


دخلت سجده وخديجه والدكتور رحب بيهم


واحده. لو سمحتي

موظفة الاستقبال. اومري يا فندم

واحده. مش هو ممنوع الحجز

موظفة الاستقبال. بالظبط يا فندم بس دي حاله خاصه

واحده. ازاي يعني تطلع مين دي علشان تدخل قبلي

موظفة الاستقبال. كا الي اعرفه يا فندم ان دي اوامر الدكتور الهانم توصل تدخل حتي لو عنده حاله جوا يسيب الي في ايده ويكون معاها

واحده. يسلام طب انا ليا تصرف تاني


بعد شويه خرجت سجده وخديجه والست قامت من مكانها وقفت قدام سجده في لحظه خديجه بقت في نصهم الاتنين


سجده. اي ده في اي

واحده. انتي مين ولا بنت مين في البلد علشان تدخلي قبلي

خديجه. بعد اذنك يا هانم الطريق علشان نمشي

واحده. كلامي مش معاكي انتي انا بكلم البتاعه دي


خديجه زقتها بعدتها علي جنب وعدت سجده


واحده. انتي بتزقي مين يا حيوانه يا زباله انتي متعرفيش انا بنت مين ومرات مين انا هحبسكم كلكم

خديجه هترجعلها. بنت مين يعني طز ومرات مين يعني اتنين طز فيكي وفيهم

سجده. خديجه خلاص بلاش مشاكل يلا بينا

خديجه. امرك يا هانم..... اجهزوا الهانم نازله

واحده. ايوه مفيش حد يخرج من العماره


نزلت سجده وخديجه وسعاد والحارس وخارجين من باب للعمار


شخص. ممنوع الخروج يا فندم

الحارس. وسع الطريق يا ابني

شخص ٢. قالك ممنوع الخروج مش بتفهم


خديجه ضربة واحد ضربه معينه اغمي عليه والحارس نفس الحكايه جم سته رفعوا عليهم السلاح وقفت خديجه والحارس قدام سجده وعز وطلعوا سلاحهم وباقي الحرس الي معاهم وصلوا


خديجه. نزل يا ابني السلاح احسن

شخص. انتوا اتنين احنا سته

خديجه. ادرس الموقف الاول بص وراك


بيلف لقيوا ١٢ جارد تبعي بسلاح ألي فسابو سلاحهم ونزلوا علي ركبهم


خديجه. ها اي رايك تموت ولا اي

سجده. بلاش يا خديجه

خديجه. اوامرك يا هانم... زي ماحكمت الهانم مش هتموتوا.... اربطوهم لحد البتاعه بتعتهم متنزل تشوفهم


الرجاله ربطوهم في مدخل العماره وخديجه كلمت صخر بلغته بالي حصل


صخر. عمار

انا. اي يا صخر

صخر. في مشكله

انا. مش وقته

بابا. قول يا صخر

صخر. ناس اتعرضوا لسجده هانم وخديجه اتصرفت

اتفزعت من مكاني. فين وامتي

صخر. في عيادة الدكتور من نص ساعه

انا. عن اذنك يا بابا

بابا. بسرعه وطمني

انا. حاضر


مشهد اخر


سجده. كفايه يا خديجه يلا بينا

خديجه. عمار باشا فب الطريق

سجده. ليه كده هيقلق مكانش المفروض تكلميه


وصلت انا والرجاله ونزلت جري علي سجده


انا. انتي كويسه

سجده. بخير يا حبيبي متقلقش

انا. هيا مين دي يا خديجه

خديجه. داخله علينا يا فندم اهي

جايه علي سجده


واحده. انتي فاكره شوية البلطجيه دول هيحموكي مني

انا. الزمي حدودك والا قسما بربي ادفنك مكانك

واحده. انت بتكلم مين كده انت متعرفش انا مين

انا. مين يعني طز فيكي وفي عظمة ابوكي وطز في سمو جدو الباشا

سجده. عمار علشان خاطري خلاص يلا نمشي

بصتلها لقيت في عنيها دموع. حاضر حاضر خلاص يلا


لقيت اربع عربيات داخلين علينا ونازل منهم رجاله بسلاح ونزل واحد كبير في السن شويه


شخص. مين الي اتجرا زعلك يا سوميه

سوميه. دول يا جاسم هانوني وكتفوا الرجاله زي مانت شايف كده


سابها وقرب عليا وانا مديله ظهري صخر وقف قدامه


جاسم. وسع يا بتاع انت علشان مفعصكش وانت بصلي هنا خليني اعرف بكلم مين


لفيت بسلو موشن زي الافلام كده


انا. انا مش بتاع كلام انا بتاع فعل

جاسم تقريبا جاله شلل . عمار بااااشا انا انا اسف يا باشا حقك عليا الي ميعرفك يجهلك

انا. جاسم رشوان

جاسم. خدامك يا باشا وتحت امرك

سوميه قربت مننا. هاتلي حقي

جاسم. اركبي العربيه ومسمعش صوتك نهائي وقبل متركبي تعتذري من الهوانم الي زعلتيهم وبعدين تعتذري من الباشا

سوميه. جاسم بتقول اي انت اتجننت

جاسم بزعيق. بقولك اعتذري حالا


اعتذرت سوميه غصب عنها طبعا ومشيت ركبت الغربيه


جاسم. اتمني متكونش واخد موقف يا باشا

انا. مكانش ليه لازمه يا جاسم كل ده المدام زعقت وانا زعقت وخلاص ملوش داعي الاعتذار

جاسم. ولو يا باشا تعتذر بردو... اسفين للمره التانيه يا هوانم

سجده. حصل خير

جاسم. عن اذنك يا باشا

انا. اتفضل يا جاسم..... يلا يا صخر


كله ركب عربياته واتحركنا رجعنا البيت


في بيت جاسم


سوميه. انتي اي الي عملته ده ومين حتة العيل الي انا اعتزرتله ده انت شكلك كبرت واتجننت يا جاسم

جاسم. سوميه علشان خاطري انا فيا الي مكفيني وكويس اوووي اننا راجعين بيتنا عاييشين مش علي نقاله

سوميه. بردو مجوبتش مين العيل ده

جاسم. العيل ده يبقي عمار ابو طاحون ملك المقولات في العالم

سوميه. الحوت الازرق مش معقول

جاسم. ايوه يا اختي الحوت الازرق

سوميه. ازاي ده مصر كلها فكراه راجل كبير

جاسم. كبير ولا صغير احمدي **** انه متفاهم ومتواضع والا كنا هنبقي في خبر كان


في البيت قاعد بلعب مع عز


انا. حبيب بابا العسل ده امتي تكبر بقا

سجده. عايزه يكبر بسرعه ليه هههههه

انا. اخده ونخرج نروح الشركه اعرفه الدنيا اعلمه كده يعني

بابا. لا بلاش عز

انا. احم تقصد اي يا بابا

بابا. مقصدش بس كده وخلاص بلاش عز

حمات. اومال مين الي هيمسك الشركه زي ما عمار عمل معاك

بابا. بكره **** يكرمه تاني وساعتها تبقي اتحلت


بصيت لسجده وهيا بصيتلي وقامت طلعت فوق


انا. عن اذنكم هطلع فوق


دخلت الاوضه شايل عز علي كتفي


انا. مالك قومتي ليه مره واحده

سجده. هتزعل مني بس هو بابا مش حابب عز ليه

انا. ههههههه دانا بغير من حب بابا ليه

سجده. طب معناته اي الكلام الي بابا قاله ده

انا. عن نفسي مش فاهم بس كل الي اقدر افهمه ان بابا بيحب عز اكتر من نفسه


مشهد اخر


عايده. قهوه ولا اعملك اي يا حبيبي

بابا. اقعدي بس عايزك في موضوع مهم

عايده. امرك يا حبيبي قول

بابا. هو مش كنتي طالبه مني اننا نخلف

عايده. هاه ايوه ايوه

بابا. موافق

عايده. بجد ده احلي خبر سمعته في حياتي كلها بس...

بابا. ملكيش دعوه بعمار

عايده. مهو من حقه يعرف يا عز

بابا. هقوله بس في وقتها

عايده. خلاص مدام انت عايز بلاش قهوه ولا شاي قوم تعالا

بابا. يابت اصبري مسروعه علي اي

عايده. مسروعه بس دانا هموت عليك وحشني ياراجل


شدته ودخلوا اوضة النوم وتاني يوم في الفيلا


انا. شذي وصلتي امتي

شذي. من ساعتين

انا. طب مقولتيش ليه كنت جبتك من المطار

شذي. خالد جيه اخدني يا حبيبي

انا. خالد ماشي يا ستي

شذي. اه اومال امرمطه شويه ولا اصحيك انت الفجر تيجي تاخدني

انا. لا مرمطيه زي مانتي عايزه ههههههه

شذي. هتروح الشركه

انا. ايوه محتاجه حاجه

شذي. مش عايز تسال علي حد

انا. عارف انها تعبانه

شذي. عرفت ازاي

انا. هو انا هسيبك من غير مطمن عليكي ولا اي حتي لو في اخر الدنيا

شذي. تسلملي يا اخويا يا حبيبي

انا. اطلبي يا شذي

شذي. مش عايزه حاجه

انا. شذي

شذي. منا عارفه انك مش بترفضلي طلب ومش عايزه ااثر عليك

انا. كمان اسبوع نسافر انا وانتي

شذي. بجده يا عمار

انا. بجد يروح عمار مبسوطه

شذي. جدا **** ميحرمني منك

انا. يلا افطري واطلعي ارتاحي

شذي. ارتاح اي انا عز وحشني اوووي حبيب عمتو ده

سجده. ونزلك بنفسه يا ستي اهو

شذي. اهلا اهلا بسمو الامير عز عمار ابو طاحون وحشتني

سجده. طب سلمي عليا

شذي. مش مهم انتي ولا انت كمان

عمار. تتهنوا ببعض يلا سلام


خرجت روحت علي الشركه


انا. صباح للخير يا..... انتي مين

لمياء. لمياء يا فندم السكرتيره الجديده

انا. اووه سوري نسيت مي هتتجوز صحيح

لمياء. ولا يهم حضرتك اومر يا فندم

انا. الامر لله اطلبيلي احمد وفتحي

لمياء. حاضر يا فندم وقهوة حضرتك علي المكتب

انا. ميرسي يا لمياء

دخلت المكتب واتصلت علي مي سكرتيرتي القدبمه


مي. صباح الخير يا فندم

انا. صباح الخير يا مي عامله اي

مي. بخير يا فندم

انا. اولا الف مبروك وربنا يتمم بخير

مي. يبارك في حضرتك ميرسي يا فندم

انا. ثانيا نزل في حسابك ١٠٠ الف دولار جيبي الحاجات الي نقصاكي واي حاجه محتجاها

مي. ليه ده كله بس يا عمار كتير

انا. مفيش حاجه كتير عليكي انتي اختي الصغيره

مي. شكرا يا عمار

انا. شوف اقولها اختي تقولي شكرا

مي. هههههه خلاص خلاص

انا. خلي بالك من نفسك وجوزك بلاش تفتري عليه زي مكنتي بتعملي هنا

مي. هههههه لا حازم حاجه تانيه

انا. طبعا **** يباركلم ويهنيكم يلا سلام

مي. سلام يا عمار

لمياء. بعد اذنك يا فندم

انا. تعالي يا لمياء

لمياء. المقدم خالد مستني برا

انا. اه دخليه طبعا واول ما احمد وفتحي يجي يدخلوا علي طول

لمياء. حاضر..... اتفضل يا فندم

خالد. شكرا...... من قبل اي حاجه كنت مشغول لشوشتي ومش عارف التفت حواليا

انا. سبقني واشتكي اومال فاضي لست الحسن بس تروح تجيبها الفجر من المطار

خالد. احم احم هيا قالتلك

انا. حتي لو مقالتش فاكر اني سايبها لوحدها ولا اي

خالد. **** يخليك ليها

انا. ويخليها لينا

احمد وفتحي. ممكن ندخل

انا. اهلا اهلا نورتوا تعالوا

فتحي. عامل اي يا عمور

انا. تمام يا غالي

احمد. عم خالد منور الدنيا

خالد. منوره بيك

انا. خالد اشرحلهم المشروع الجديد وانا عندي مشوار هخلصه وراجع

كلهم. تمام


نزلت من الشركه ركبت العربيه لوحدي وصلت ليخت في النيل دخلت وقعدت علي ترابيزه


انا. اخبارك اي معلش اتاخرت عليكي

عايده. لا عادي مش كتير وانا تمام

انا. خير يا ست عايده

عايده. مش عارفه يا عمار بس هو خير بالنسبه ليا ورزق وامنيه اتمنتها من يوم جوازي من والدك انما بالنسبه ليك مش عارفه

انا. من غير الغاز يا ست عايده فهمت

عايده. صدقني هو الي طلب مني ومعرفش السبب انه يطلب فجاءه كده

انا. مصدقك طبعا حتي لو انتي الي طلبتي ده حقك انك تبقي ام ومفيش مخلوق يقدر يعترض علي كده الا الزوج وبس

عايده. يعني اي يا عمار انت موافق بجد

انا. قولتلك مش من حقي ارفض او اقبل ده من حقك انتي وبابا وبس ولو انتي بتعزيني فعلا ويهمك موافقتي فانا موافق

عايده. يا خبر يا عمار دانت اكتر من اخ وعمري ما هنسا وقفتك جنبي في اي وقت احتاجك

انا. متقوليش كده ده واجبي داحنا بنخدم الغريب مش هقف جنب عيلتي

عايده. شكرا يا عمار انا مش قادره اوصفلك سعادتي عامله ازاي


وفجاءه من حيث لا احتسب


سجده. لا اوصفي يا اختي اوصفي يا نحنوحه

انا. سجده

سجده. ايوه سجده

انا. بتعملي اي هنا وخرجتي ازاي من غير اذني

سجده. انا انا بقولك اي متخدنيش وتجيبني مين دي وبتعمل اي هنا

انا بنظرة غضب. ارجعي علي البيت وهناك هقولك واعرف انتي ازاي تخرجي من غير اذن

سجده. لا انا....

انا. ولا حرف زياده.... عن اذنك يا ست عايده

عايده. طبعا يا عمار اتفضل

انا. قدامي يلا


اخدت سجده وركبنا العربيه وقبل موصل البيت اتصلت بفتحي وبلغتهم ان عندي ظرف ومش هقدر اكمل معاهم وصلنا البيت


انا بهدوء. استنيني فوق لحد ما اجي

سجده. حاضر

بابا. في ايه

انا. سلامتك يا بابا انا هطلع انا

بابا. ماشي بس بهدوء

انا. حاضر


طلعت اوضتي لقيتها قاعده علي السرير وعيونها مدمعه


انا. بتعيطي ليه

سجده. بغير يا عمار مش بطيق اي حد يقرب منك حتي لو مين كده

انا. طب مش تفهمي الاول هيا مين وكانت قاعده معايا بتعمل اي

سجده. ما انت مجوبتنيش لا وكمان اتعصبت عليا

انا. ايوه اتعصب لما اعرف اني خرجتي بدون اذن مني

سجده. حقك بس من حقي اعرف بردو مين دي

انا. مرات ابويا

سجده. بردو ده ميديكش الحق انك تقعد...... مين بتقول مين

انا. مرات ابويا

سجده. عمار متهزرش في حاجه زي كده

انا. وانا ههزر ليه دي الحقيقه

سجده. من امتي

انا. لا انتي كنتي عايزه تعرفي هيا مين وانا قولت

سجده. تمام الي تشوفه يا حبيبي

انا. خرجتي من غير اذني ليه

سجده. علشان اجيب هديه ليك

انا. بمناسبة اي بقا

سجده. عيد ميلادك يا قلبي بكرا

انا. ملهوش لازمه انا مش بحتفل بيه اصلا

سجده. يا حبيبي خلاص بقا انسي

انا. عمري ما هنسا يا سجده يلا انا جعان انزلي وضبي الاكل

سجده. حاضر انت تؤمر

انا. بنفسك محدش من الخدم يجهزه

سجده. اشمعني يعني

انا. عايز اكل من ايديكي النهارده وحشني اكلك الي مفيش زيه في الكون كله

سجده. بجد من عيوني يا نور عيوني


نزلت سجده توضب الاكل وانا قومت اخدت دش وغيرت هدومي وشيلت عز العب معاه بعد ساعه جات سجده وندهتلي نزلت وراها وعلي ايدي عز

انا. احلي هندسه في الدنيا

بابا. حبيبي البكاش

انا. احلي فوفا في الكون

حماتي. نور عيني من جوا

انا. ازيك يا قرده

شذي. تمام يا كبير

بابا. اقعد هنا

انا. ده مكان حضرتك

بابا. من النهارده مكانك انت

انا. لا يا بابا حضرتك موجود اتفضل لو سمحت

بابا. طيب هات عز هشيله انا

انا. اتفضل يا حبيبي.... اي يا ست جوليت اخبار روميو اي

شذي. تمام يا حبيبي بيسلم عليك

انا. طيب مينفعش تروحي بيت اهله قبل الجواز

شذي. هاه حاضر الي تشوفه

بابا. عمار...... متزعليش يا بنتي بس دي الاصول

شذي. لا يا عمو مش زعلانه بالعكس انا سعيده جدا بوجود اخ حنين ويخاف عليا كده

سجده بصوت واطي . احرجتها علي فكره مينفعش

انا. اي ده يا سجده

سجده. بوفتيك يا حبيبي

انا. وده اي

سجده. رز معمر

انا. طعمه جميل جدا تسلم ايديكي

داده سعاد. عمار صخر بيقول مدام سوميه مستنيه برا

سجده. مش دي بتاعت العياده

انا. تقريبا هيا

بابا. ودي عايزه اي

انا. هعرف دلوقتي يا بابا.... خليه يدخلها المكتب وبعد اذنك يا داده شوفيها تشرب اي وانا قهوتي

سعاد. حاضر


قومت من علي الاكل وروحت المكتب


انا. اهلا وسهلا يا سوميه هانم شرفتي ونورتي

سوميه. البيت منور بناسه يا باش مهندس

انا. اتفضلي يا فندم

سوميه. اولا انا جايه اقدم اعتذار لحضرتك الي مايعرفك يجهلك

انا. العفو يا هانم مجيتك بيتي في حد ذاتها كبيره نورتي

سعاد. القهوه يا عمار قهوتك يا هانم

انا. بنفسك شكرا يا ست الكل

سوميه. يا زين ما ربيتي يا هانم

سعاد. لا يا فندم انا مش والدة عمار انا الداده لابنه

سوميه باستغراب. اسفه اصلها بتقولك يا عمار وحضرتك قولتلها يا......

انا. داده سعاد في مقام والدتي وكل الناس الي معايا كل واحد ليه غلاوه ومعزه عندي

سعاد. حاجه تاني يا عمار

انا. تسلمي يا داده شكرا..... كنا بنقول اولا وده انا رديت عليه فيه ثانيا صح

سوميه. صح يا هندسه

انا. اومري يا هانم

سوميه. توكيل عقاري صعب جدا وبعد اذنك انا محتجاه علشان شركتي تقف علي رجليها

انا. توكيل اي

سوميه. الكباري الي بتعملها الدوله وحضرتك هتنفذها

انا. هو صعب يا هانم بس ميغلاش علي حضرتك انا كده كده كنت هعتزر عنه علشان عندي التزامات تانيه

سوميه. واي ضمانات وتعويض حضرتك تطلبه هيتنفذ

انا. لا لا انا عابز طلب واحد بس

سوميه. تومر يا هندسه

انا. الشغل يتسلم في ميعاده او قبل ميعاده علشان انا الي هبقي في وش المدفع واي معدات ناقصه او مون كلميني علي طول اوفرلها ليكي وده الكارت بتاعي

سوميه. شكرا يا هندسه بس سوال بايخ شويه

انا. اتفضلي

سوميه. حضرتك مش هتطلب خلو رجل للصفقه دي زي مبنعمل في شغلنا

انا. عيب يا هانم حضرتك في بيتي وثانيا مش طريقة شغلي انا مبخدش مقابل الا في حاجه بتعب فيها وزي مقولتلك انا متنازل ليكي عن المشروع

سوميه. الي تشوفه يا هندسه اخدت من وقتك كتير اسفه علي العطله دي

انا. ولا يهمك يا هانم نورتي وشرفتي


خرجنا من المكتب


سوميه. سجده هانم ازيك

سجده. اهلا وسهلا نورتي وشرفتي يا فندم

سوميه. اسفه علي سوء التفاهم الي حصل بينا

سجده. ولا يهمك يا مدام سوميه تشريفك في بيتنا جاب الحق علينا نورتي

سوميه. عن اذنكم

انا وسجده. اتفضلي


مشيت سوميه وقعدنا كلنا في الجنينه


بابا. انت قابلت حد النهارده يا عمور

انا. ايوه يا بابا ومضينا العقد بالموافقه كمان

بابا. طب مفيش حاجه في العقد مزعلاك

انا. لا ابدا يا حبيبي بس في شوية بنود مش فاهما هحتاج من حضرتك توضحهالي لو سمحت

سجده. مش فاهمها وتمضي بعيده دي

انا. لا مش بعيده بس مدام كل الاطراف موافقه ومبسوطين خلاص مش هنوقف الدنيا علشان بند او اتنين

حماتي. انت عندك حق بس اي الي يغصبك علي حاجه مش فاهمها

انا. لان العقد ده من طرف بابا ودي كبيره عندي اووي


شويه وتلفوني رن


انا. الو... تمام..... انتي اخبارك اي....علي العموم نورتي مصر...... خلاص نتقابل بكره عندي في الشركه... مع السلامه

سجده. مين يا حبيبي

انا. اسالتك بقت كتير

سجده. من حقي

انا بعصبيه. لا مش حقك ده شغل مش بسرح انا ولا ماشي علي حل شعري

بابا. عمار بشويش شويه

انا. عن اذنكم انا طالع انام

حماتي وبابا. ماشي

حماتي. وانتي قاعده ليه ورا جوزك

سجده. ...................

حماتي. قولت ورا جوزك

سجده. حاضر يا ماما


طلعت اوضتي وغيرت هدومي ومسكت اللاب بشتغل عليه وسجده دخلت قعدت علي حرف السرير


سجده. احم احم

انا. لا

سجده. خلاص بقا متبقاش رخم

انا. لا

سجده. علشان خاطري

انا. سجده متضغطيش عليا

سجده. بحبك

انا. وانا بموت فيكي

سجده. مش هتنام طيب

انا. هههههه تعالي


تاني يوم صحيت لبست وخرجت روحت الشركه


انا. صباح الخير

لمياء. صباح الخير يا فندم الهانم مستنيه حضرتك

انا. اهلا اهلا سمو الاميره ازيك يا زهره

زهره. تمام انت عامل اي يا عمار ليك وحشه

انا. متشوفيش وحش تعالي ادخلي

زهره. سجده وعز الصغير كويسين

انا. تمام زي الفل.... بس المصري بتاعنا بقا عظمه

زهره. البركه فيك يا عم

انا. تشربي اي

زهره. اي عصير فريش


طلبت اتنين عصير وبدانا نراجع الشغل الي بينا لحد ملاحظت حاجه غريبه في الورق والحسابات


انا. اي ده يا زهره

زهره. فين وريني... قامت وقفت جنبي وانا لسه قاعد علي الكرسي

انا. الارقام دي مش مظبوطه في لعب هنا وهنا وهنا

زهره. بحبك


الجزء الخامس​


انا عملت نفسي مسمعتش. حاولي تظبطي الارقام دي مع المحاسبين ولا اقولك سبيلي الموضوع ده

زهره. انت سمعت وبتستهبل

انا. ايوه يا زهره سمعت وانتي عارفه ردي عليكي بلاش نخسر الصداقه الي بينا والشغل علشان انا لا هحب غير سجده ولا هتجوز غيرها

زهره. مش مهم جواز انا موافقه عرفي حتي

انا. زهره بعد اذنك انتي ليكي معزتك عندي بلاش تخسريها

زهره رجعت قعدت مكانها تاني. يعني الحاجه الوحيده الي اتمناها متتحققش

انا. مش كل حاجه بنعوزها بناخدها وانتي عارفه انه مينفعش من الاول

زهره. صح بس قلبي حاكم عليا

انا. حكمي عقلك احسن احنا اصحاب وبس

زهره. احم عن اذنك يا عمار انا همشي


خرجت من غير متسمع ردي عليها وبعد نص ساعه

جالي مكالمه وبعدها كلمت لمياء تحضر لاجتماع


انا. صباح الخير اسف علي الاجتماع المفاجئ ده

احمد. خير يا فندم حصل حاجه

انا. ايوه يا احمد حصل فين فتحي

فتحي. انا جيت اسف علي التاخير

احمد. مش عوايدك تتاخر عن ميعاد

انا. حصل خير الطريق واقف

فتحي. فعلا عرفت ازاي

انا. لان في كوبري واقع بين الاباجيه والسيده عيشه

حسن. الكوبري الي جنب القلعه من امتي ده

انا. ايوه ومش مهم امتي وليه المهم ازاي

فتحي. انا المسئول عن التخطيط والتنفيذ وحضرتك عارف شغلي

انا. عارف يا هندسه ومتاكد ان المشكله اكبر من ان الشغل مش مظبوط

علا بتوتر. قصد حضرتك ان حد قاصد يضرب اسس الكوبري علشان يحصل كده

انا. ايوه

احمد. عمار احم قصدي يا فندم المشكله من برا فرع فتحي مش من عنده

انا. لا من عنده

فتحي بصدمه . وحضرتك تعرفه

انا. ايوه

فتحي. مين هو

انا. علا


كلهم قاموا وقفوا وبصوا للمهندسه علا


فتحي بعصبيه. عمار انت واعي لكلامك

احمد. فتحي اهدا مش كدا معلش يا عمار وانتي يا علا دافعي عن نفسك

فتحي. تدافع تقول اي انت اتجننت انت كمان مستحيل تعمل كده

انا. رافي دفعلك كام يا علا

فتحي بصوت عالي. عمار كلمه كمان وهنخسر بعض فاهم

احمد. يبنتي اتكلمي قولي حاجه

معتمد. لا سيب الكلام عليا انا


دخل معتمد وضرب فتحي بالقلم


انا بصدمه. معتمد ليه كده

فتحي. انت قد القلم ده

معتمد. عايز واحد كمان علشان تصدق اني قده تخسر صاحبك واخوك ليه علشان دي

فتحي. دي خطيبتي وهتبقي مراتي

معتمد. ولو مراتك حتي يا اخي افهم واعقل الكلام من امتي عمار بيقول حاجه وتطلع غلط ولو مش متاكد من حاجه زي دي هيقول ازاي ويخسرك يا غبي..... مبتردش يعني طب امسك شوف بنفسك واحكم


خد فتحي الفون من معتمد. انا انا مش مصدق ازاي طيب ده انا حبيتك عشقتك ازاي تخوني ثقتي وحبي ليكي

علا بدموع كتير. انا اسفه يا فتحي كنت محتاجه للفلوس والطمع عمي عنيا انا......

فتحي ضربها بالقلم. مسمعش صوتك ولا اشوف حتي ظلك في مكان انا موجود فيه فاهمه..... انا انا اسف يا عمار سامحني يا صاحبي واستقالتي هتكون علي مكتبك كمان نص ساعه


خرج فتحي من اوضة الاجتماعات


انا بحزن. احمد روح وراه متسيبهوش لوحده

معتمد. انتي لسه قاعده خدوها ( اتنين من الامن الوطني كانو مع معتمد) حضرتك متهمه بالتخابر والتجسس لحساب دولة اسرائيل

علا. لااااااا انا لعبت في تسليح الكوبري بس


قعدت علي الكرسي وحطيت ايدي علي راسي


انا. رافي اسرائيلي يا علا يعني قضية تجسس مش مجرد شغل مقاولات

علا. عمار وحياة ابنك قولهم اني مكنتش اعرف

انا. ،،،،،،،،،،،،،،،،،،

علا. عمار والنبي يا عمار متسبهمش ياخدوني


سحبوها الاتنين وخرجوا بيها برا الاوضه والشركه كلها ودخل احمد


انا. سيبته ليه

احمد. صمم يكون لوحده

انا. ازاي صمم انا رايحله


قومت اخدت الجاكت روحت علي بيت فتحي


ام فتحي. اهلا اهلا بحبيبي وابني التاني الي مش بيسال

انا. ازيك يا امي معلش فين فتحي

ام فتحي. مالك يا عمار يا ابني في حاجه متقلقنيش

انا. مشكله في الشغل واتعصبت شويه علي فتحي وزعل ومشي

ام فتحي. طب تعالا ادخل زمانه جاي انا هرن عليه

انا. ياريت علشان مس عايز يرد عليا


رنت عليه وفتح عليها وهيا فتحت الاسبيكر


فتحي. ايوه يا ماما

ام فتحي. انت فين يا حبيبي

فتحي. في الشغل يا امي

ام فتحي. طب تعالا معلش عايزاك ضروري

فتحي. انت كويسه فيكي حاجه

ام فتحي. لا يا ضنايا انا بخير بس عايزاك ضروري

فتحي. عمار عندك ولا معتمد ولا احمد

ام فتحي. ليه في حاجه يا حبييبي علشان يبقوا موجودين

فتحي. لا يا امي انا جاي حاضر

ام فتحي. بالسلامه يا حبيبي......... عمره مكسر بخاطري ابدا الواد ده حتي وهو في مشاكل الدنيا ديما كلمة حاضر علي لسانه

انا. **** يخليكي لينا كلنا يا امي.... بس مش مشكله عادي فتحي قلبه انكسر ومستحيل يتصلح تاني

ام فتحي. يا حستي السوده سلامة قلبه فهمني يا عمار


حكيتلها كل حاجه حصلت في الشركه


ام فتحي بدموع. يا قلب امك يا ابني

انا. امسكي نفسك يا امي انا جاي اراضيه هيشوفك كده هيقتلني

ام فتحي. وانت ذنبك اي هيا بنت الكلب الغداره الي اشوف فيها يوم........ الباب خبط....... اهو جيه

فتحي. خير يا ماما

ام فتحي. اقعد عمار عايزك

فتحي. اي يا غالي فيه حاجه حصلت

ام فتحي. عمار فهمني كل حاجه

فتحي. وفهمك اني شكيت في كلام اخويا وكدبته قدام موظفينه

انا. متكبرش الموضوع وانا لو مكانك كنت عملت اكتر من كده

فتحي. انا كنت هجيلك البيت اراضيك و****

انا. وهو فيه اخ بيزعل من اخوه مهما حصل

ام. يسلم لسانك يا ابني يلا قوم يا ضنايا غير علشان نتعشي سوا

انا. بالهنا والشفا هرجع انا للبيت علشان عندي حاجات كتير معلش.......... واه هستناك بكره علشان تتابع شغل الكوبري

فتحي. عمار انا......

انا. لا انا ولا انت خلص الكلام عقليه يا امي

ام فتحي. **** ميحرمكم من بعض يا ابني

انا. سلام علبكم

الاتنين. وعليكم السلام


نزلت ركبت العربيه وروحت لمعتمد


انا. مفيش حل يعني

معتمد. ام قلبك ده الي مضيع الدنيا

انا. هيا مكانتش تعرف الفخ ده

معتمد. ماشي يا عمار هعمل الي **** يقدرني عليه

انا. تسلم يا غالي اكتب المحضر انه اسراف في المال العام بس ودي اخرها سنه وغرامه ولو دفعت الغرامه السنه تسقط من عليها

معتمد. حاضر


عدي اسبوع ما بين الشغل وغيره وقابلت زهره مرتين ومفتحتش الموضوع تاني وفي يوم


لمياء. بعد اذنك يا فندم

انا. خير يا لمياء

لمياء. اصل الباشمهندسه علا طالبه تقابل حضرتك

انا. طب دخليها

لمياء. حاضر......... اتفضلي يا علا

علا. احم

انا. ازيك يا علا تشربي اي

علا. شكرا يا فندم

انا. قهوتي وعصير للباشمهندسه يا لمياء

لمياء. حاضر

انا. خير يا علا

علا. انا اسفه

انا. علي اي انا واحد صاحب شغل ومفيش حاجه انكسرت عندي غير شوية فلوس ملهاش لازمه وكويس ان مفيش حد حصله حاجه في الكارثه دي

علا. فاهمه حضرتك

انا. كويس انك فاهمه

علا. شكرا علي تدخلك وانك خرجتني التهم الي اتوجهت ليا

انا. لا يا ستي متشكرنيش انتي حلفتيني بابني ومراتي وانا مقدرش اسيبك كده علشام العيش والملح كمان

علا. كتر خيرك

انا. شرفتي يا علا


خرجتي علا من مكتبي كان فتحي واقف في السكرتاريه


لمياء. اتفضل يا باشمهندس

فتحي. اخيرا هو مين كان عند............. انتي

علا. فتحي اسمعني


سابها من غير ميرد ودخلي المكتب


فتحي. احم صباح الخير

انا. تعالا وقول الي عندك متكتمش جواك

فتحي بعصبيه. كانت بتعمل اي الزباله دي هنا

انا. عيب انا ميدخلش شركتي ومكتبي زباله يا توحه اقعد بس

فتحي. حاضر وادي قاعده

انا. انا عارف انك كنت بتحبها ولسه بتحبها

فتحي. عمار انت......

انا. متمثلش عليا وحيات امك الغاليه انت مش جلاد ولا قاضي هتحكم علي الناس قلبك ملوش ذنب والبنت عرفت غلطتها وكانت لحظه شيطان

فتحي. شيطان اي ده دي لا عملت اعتبار ليا ولا ليك ولا لاكل عيشها طب مش خايفه علي ده كله تخاف من الصدمه الي انا اتعرضتلها كان ممكن اموت

احمد. بعد الشر يا عم

انا. تعالا اسمع وشوف

احمد. سمعت ما صوت البيه جايب اخر الشركه

فتحي. هو صوتي كان عالي

انا. ههههههه لا ميهمكش المهم انك تفضفض بس

احمد. اسمع يلا البنت انضحك عليها متعرفش بالحوارات الي حصلت هيا كانت عايز الفلوس والاتفاق ان الكوبري يختل توازنه بس

فتحي. يا عم انت هو انت بتكلم بتاع فول وطعميه كوبري اي الي يختل توازنه بس هو عمود نور ولا جدار متر في متر

انا. فتحي البنت عايزه تعتذر وندمانه

فتحي. وانا مامنش علي نفسي ولا علي بيتي مع واحده زي دي

احمد. سسبوا براحته بقا يولعوا في قلب بعض

فتحي. المهم ده التخطيط الجديد وهنبدا من اول الاسبوع

انا. تمام

فتحي. دفعت غرامه كام

احمد بصوت واطي. فتحي اعقل

انا. بتسال ليه

فتحي. خدني علي قد عقلي

انا. ٤٤ مليون

فتحي. ده شيك بخمسين مليون

انا. بمناسبة اي

فتحي. لقيته النهارده الصبح في ظرف حد حطه من تحت باب الشقه ومشي

انا. مارك

فتحي. مش عارف زي ما لقيته زي مانت خدته اهو

احمد. فتحي؟

انا. خلاص يا احمد الشيك باسمه

فتحي. اسم مين؟

ليست هناك تعليقات:

يتم التشغيل بواسطة Blogger.