اقوي قصص محارم 17

   هنبدا اول قصه اكتبها في المنتدى ده

اول حاجه دي قصه حقيقية بس الاسامي متغيره

انا اسمي مصطفي رفعت عزالدين شاب عندي ٢٠ سنه من من الشرقيه من اسره مش فقيره ولا ثريه اسرتي تتكون من ٥ أفراد ملهمش دور في القصه اسره محترمه كلها وانا المشاغب طول عمري بحب المشاكل صحابي نصهم صحاب سوء والنص التاني ناس محترمه بس كنت اكتر وقتي مع صحاب السو اي مصلحه تجيب فلوس راشق فيها كانت يمين او شمال طول عمري بكره التعليم علي الرغم اني كنت شاطر لعند ٣ اعدادي بس غصب عني دخلت ثانوي ومشيت بالحب وخلصت الثانوي ودخلت كليه علوم كليه صعبه جدا علي اللي بيزاكر مابالك بقي للي مكبر دماغه علشان كده كبرت للكليه واشتغلت ومن هنا بدات قصتي اول شغل رحت كافيه اول يوم المدير عملي البحر طحينه قالي أقف اتعلم وشوف هتتعامل مع الزباين ازاي اتعلم في أول يوم كل حاجه في الصاله.بس معرفتش اتعلم اكون معرص

تاني صحيت رحة الشغل كنت شفت ليلي رحت استلمت مع زميلي مسحنا الصاله وروقنا المكان والزباين بدات اشوف الطلابات رحت لأول طربيزه كان زبون محترم والدنيا تمام وزي الفل كان يوم حلو لعند لما الساعه جت ٢ بليل واحد وصحبته جم قعدوا علي تربيزه في آخر الكافيه شكلهم كانوا مش تمام لازقين في بعض مش كملوا خمس دقايق طلبوا والطلابات نزلتلهم الواد مشيت من هنا والبوس اشتغل في البت والتقفيش اشتغل أضيفت صحبي قلي ملكش دعوة مسكت نفسي لعند لما الواد نادي علي رحت اشوف وانا مش طيقه وده الحوار اللي دار بنا وهيكون اسمه الزبون.

الزبون:ياااااااااا

انا:نعم يا فندم

الزبون:امسك صورنا

انا مسكت الفون علشان اصورهم علي اساس انها صوره عاديه فتحت الكاميرا من هنا الزبون مسك بز البت وبيبوسها هنا جبت اخري رحت مكسر التلفون ومدور الضرب في الزبون زميلي جم مسكوني وبتاع الزبون قال عاوز المدير وطبعا الزبون ديما علي حق جه المدير غلطني وطبعا رفدني بس عادي مفرقش معايا روحت ونا في الموصلات واحد صحبي كلمني فابساله علي شغل حظي الحلو لقيته بيقولي غي شغل في محل عبايات حريمي وقمصان نوم والكلام ده كله قلتله خلاص ماشي من بكرا هنزل الشغل


روحت وانا داخل الشارع لقيت في خناقه حريمي مش شغلت دماغي بس وانا ماشي سمعت وحده في الخناقه بتشتم بتقول ياله ياللي بتتناكي من اخو جوزك علقت قوي الحته دي ودي تكون اول وحده معانا في القصه

ودي معلوماتها

اسمها :سماح

عمرها :٣٦ سنه بس تشوفها تقول لسه عندها ٢٥ جسم ابن متناكه يسخن التلج

عندها٣ بنات سنهم متقارب من بعض


جوزها:عبد****

عايش في كوكب تاني اخوه متحكم فيه في كل حاجه راجل هلهوله يعني


اخو جوزها :محمد

عمره ٤٠سنه مش متجوز

راجل شمال في نفسه عنده توك توك طول الليل يلعب قمار علي القهوه مش بيشرب مخدرات مهتم بصحته ولبسه


نرجع لموضوعنا

رجت تاني يوم المحل بتاع الملابس وشغل علي الرايق بشتغل برحتي اكنه المحل بتاعي عدي شهر مفيش جديد كل يوم اروح الشغل

لعند لما جه يوم قاعد في المحل لقيت سماح جايه الضهر المحل مع محمد وبتشتري قمصان نوم وتوريها لمحمد اخو جوزها وسنتيانات انا واقف دماغي عملت error بقول في دماغي يعني بتنقي اللي يعجب اخو جوزها وجوزها نفسه مش موجود هنا جه في دماغي يوم الخناقة وافتكرت الشتيمه قولت بس يبقي كلام الوليه صح

المهم سماح خلصت شراء الهدوم ومحمد حاسب وساب فلوس زياده وقال انت مش شوفت حاجه قولتله حصل

بس في دماغ علي الحرام لهنيكوا في افكركم

خلص اليوم رحت لواحد صحبي جي معايا لو علي الموت و

ودي معلوماته

الاسم :عبدالرحمن

العمر:٢١

مش باقي علي الدنيا جي في اي مصلحه

المهم رحت حكيت علي اللي حصل قلي مش ينفع نخش عليها دغري علشان دي شرموطه ممكن تتشرمط وتلبسنا مصيبه قلي لازم نمسكهم متلبسيين

عدي اسبوع كنت في يوم اجازه من الشغل قاعد مع عبدالرحمن قدام البيت بتعنا لقيت سماح ومحمد اخو جوزها بيركبوا التوكتوك وماشيين في دقيقه كنت انى وعبدالرحمن راكبين المتوسكل ومشينا وراهم لعند لما وقفوا في بلد جمب بلدنا فيها مساكن وقفنا بعيد علشان محدش يشوفنا ركن محمد التوكتوك وطلعوا المساكن طلعنا ورهم من غير لما يخدوا بالهم دخلوا الشقه مش رضينا نخش وراهم علي طول قعدنا عشر دقايق وخبطنا علي الباب


وكده يكون خلص الجزء الأول يارب يكون عجبكم واللي عندي رأي يكتبه في تعليق انتظروني في الجزاء التاني قريبا



الجزء الثاني


وقفت الجزء اللي فات لما سماح ومحمد طلعوا المساكن وخبطنا عليهم انا وعبدالرحمن صحبي

اول لما الباب فتح سماح لقتنا في وشها تحس انا شافت عفاريت اتمسمرت مكنها رحت زفتها جوه الشقه وداخل كان محمد في الحمام وطالع بيقول مين يا حبيبتي لقانا في وشه رحنا نزلنا فيه ضرب ومكتفينه

ومصورينهم هما الاتنين ملط بس سماح شرموطه وتتوقع من الشرموطه اي حاجه قامت سماح شغاله في الشرمطه بس انا مكنش فارق معايا نيك ببص علي عبدالرحمن لقيته حيحان علي نفسه والصراحه سماح سخنه

عبدالرحمن اخد سماح ودخل الاوضه وانا قاعد مع محمد وده الحوار اللي دار بنا

محمد:فكني والنبي وهديك الفلوس اللي انت عوزها

انا :لا ده لسه الحفله هتبتدي

محمد:لا حفله اي انا مش بتاع حفلات

انا: هنزل دلوقتي خمس دقايق وجاي

نزلت دورت علي مكتبه واشتريت دفتر وصلات امانه وقلم وطلعت بسرعه طلعت لقيت سماح لسه في الاوضة وعبدالرحمن قاعد في الصاله بس شكله متغير محطتش في دماغي عبدالرحمن قال هنزل وجاي نزل من هنا انا قعدت مع محمد عملت ومضيته علي كام وصل وحصيت الدفتر في جيب الجاكت دخلت اشوف سماح لقيتها نايمه علي السرير رحت خبطها علي طيزها بقولها قومي ياشرموطه انتي فكره نفسك في فندق اتفزعت وقالت امال راح في صحبك الدكر. قولت مش وقته وطلعت الدفتر مضتها علي ٧ وصلات امانه واعنت الدفتر قولتلها متتحركيش من مكانك وطلعت الصاله لقيت عبدالرحمن جه بقوله كنت فين قلي كنت بجيب مصلحه وجاي قولتله ماشي

قولت لمحمد دلوقتي هتتصل علي اخوك عبد**** تقوله انتوا هتباتوا بره النهارده

محمد:مينفعش

انا:لا هينفع يا كسمك ولو فتحت بقك هدبحك

محمد: حاضر

ده كله عبدالرحمن قاعد ساكت

انا:اي يا صحبي مالك من ساعه لما خرجت وانت ساكت

عبدالرحمن:اي لا مفيش انا تمام

انا:يا ريت تكون تمام

راح عبدالرحمن مطلع حتت حشيش ولف جوب وقعد يشرب وراح مني قولت اقوم اشوف الشرموطه اللي في الاوضه دخلت بقلع الهدوم وقعدت بالبوكسر

قولتلها تعالي يا شرموطه جت قعدت جمبي رحت ضربها قلم قولتلها علي الارض يا شمال

نزلت علي الارض قولتلها مصي يا معرصه طلعت بتاعي وقعدت تمص وسخنتني وقمت عملت واحد تمام مش هقول بتاعي نص متر ولا بنزل ٢لتر لبن هو ١٩ سنتي بعد لما عملت الواحد قولتلها قوليلي بقي اي اللي حصل لعبدالرحمن قلتلي صحبك طلع عجله سبتها وانا مصدوم بس قولت مش وقته لقيت القعده ملهاش لزمه فكيت محمد علشان يروح هو وسماح وقلتله بعد بكرا عاوز ١٥٠الف جنيه لو بعد بكرا الفلوس مجتش هتشوف وش انا وانت هنتفاجا بيه نزل محمد وسماح صحيت عبدالرحمن قولتله فوقلي بقي سماح قالتلي كل حاجه وانك عجله راح فتح في العياط وبيقولي انه كان غصب عنه من وهو صغير واحد صاحب اخوه هو اللي عمل فيه كده وانا كاعاطف انبسطت 😂😂 قولتله انت لو مش صحبي من زمان كنت رميتك من البلكونه اخدته وروحنا كل واحد راح علي بيته لقيت أخويا الكبير في وشي ودي معلومات عنه

الاسم:عادل رفعت عزالدين

العمر :٢٨ سنه

متجوز بس مبيعرفش

مراته :سعاد

العمر:٢٥سنه

بس هي اللي مسيطره وهو مش بيكررلها كلمه

نرجع لموضوعنا

فتح بقي انت كل يوم ترجع نص الليل ومش محترم والناس ومش عارف اي سبته ودخلت شقتي نمت علي طول علشان كنت تعبان صحيت الصبح رحت المحل فتحت اليوم كان ماشي حلو وبعت كتير والليل دخل قفلت ومشيت وانا داخل الشارع لقيت محمد بقلوا بكرا هااا قال تمام يا ريس وانا داخل البت لقيت مرات اخويا في وشي أقفه بتتكلم في الفون واول لما شفتني قفلت وخبته دخلت شقتي لقيت الباب بيخبط فتحت الباب لقيتها دخلت بتقولي عاوزه اتكلم معاك قولت خشي دخلت قعدنا في الصاله وده الحوار اللي دار بنا

سعاد:انت عارف ان الست بتحتاج راجل يكون معاها تتحاما فيه ويحتويها

انا :ايوا وبعدين

سعاد:من الاخر انا عوزاك

انا:بصي يا سعاد انا وسخ اه وفيا العبر بس مش لدرجه دي اني اخون اخويا مهما عمل معايا اسمه اخويا

سعاد:بكيفك بقي بس مش تزعل انت واخوك

انا :عاوز اشوف علشان مشوفتلكيش

قامت سعاد مشيت وانا قعدت لفيت حتت حشيش ومسكت الفون اشوف الدنيا لقيت الباب بيرزع قومت اشوف مين لقيت أخويا نازل ضرب فيا وانا مش حاسس ولا بضرب ولا حاجه بس مستغرب هو في اي هو اي اللي حصل لكل ده ده اخويا اللي كنا صحاب ومفيش حاجه تفرقنا هنا قلي مش عنت عاوز اشوف وشك في البيت ده تاني وسبني ومشي كنت زهقت رحت واخد شنتط هدومي ولميت حاجتي فكرت اروح فين افتكرت اني لسه معايا مفتاح ورايح الشقه اللي سماح ومحمد كانوا بيتقبلوا فيها رحت علي هناك حطيت الشنط استنيت للصبح رحت لصاحب العماره طلبت منه شقه في نفس العماره حظي الحلو اخدت الشقه اللي فوق شقه محمد اخدت شنطي وطلعت الشقه لقيتها نضيفه حطيت حاجتي رنت علي صاحب المحل قلتله اني هاخد اجازه يومين.رنين علي محمد علشان يجيب الفلوس قلي ساعهزمن واكون في كافيه وقلي علي المكان رحتله دخلت الكافيه لقيت محمد قاعد رحتله اخدت منه الفلوس وقومت امشي مسك ايدي بيقولي رايح فين وصلات الامانه قولته اهه كنت هنسا طلعت الوصلات بتاعته ادتهاله وخدت الدفتر والفلوس ومشيت رحت الشقه عديت الفلوس طلعت عشرين ألف لوحدهم واخدت الباقي خبتهم رحت لعبدالرحمن صحبي اديته العشرين الف قولتله دي الفلوس اللي محمد جبهم انت نصيبك عشره وانا عشره واخد العشر تلاف ومشي وانا اخدت فلوسي ورحت الشقه والمغرب اذان وانا واق في البلكونه لقيت توكتوك محمد جه تحت ركنت ونزل منه ...

كده يبقي الجزء التاني خلص يا رب يعجبكم توقعوا مين نزل من التوكتوك




الجزء الثالث


وقفت الجزء اللي فات لما كنت واقف في البلكونه لقيت توكتوك محمد جه تحت البيت وركن ونزل منه سعاد بس سعاد نزلت ومحمد مش نزل سعاد طلعت وقفت علي السلم من غير متاخد بالها دخلت الشقه وشويه سماح جت هي ومحمد طلعت شقتي بسرعه جبت شومه ونزلت خبط اول لما محمد فتح رحت ضربه بالشومه علي راسه اغمي عليه رحت سحبته ودخلت علي جوه وقفلت الباب وقلتلهم اللي هسمع صوتها هدبحها سعاد اشتغلت في العياط وتبوس ايدي رحت ضربها قلم طيرتها قعدت افكر اعمل اي مش كنت عارف اعمل فيهم اي رحت قولت انا لازم اطلع بمصلحة من الحوار ده رحت رابط سعاد واخد سماح معايا الشقه بتاعتي قولتلها وده الحوار اللي دار بنا

انا :بصي يا سماح انا عاوزك في مصلحه يا توفقي يا تموتي

سماح:موفقه قبل لما تقول

لقتها بتقوم تقلع قولتله اقعدي يا بنت الشرموطه

قالت امال عاوز اي قولتلها انتي هتنزلي تعملي نفسك خايفه علشان اي طلب اطلبه يوفقوا لو عملتي اي حركه كده ولا كده هموتك قالت تمام

دخلت جبت دفتر وصلات امانه وقلم واخدتها ونزلت فكيت سعاد قولتلها اقلعي هدومك انتي وسماح قلعت بسرعه قولتلها عاوز اشوف سحاق دلوقتي قاموا هي وسماح يتسحقوا وانا طلعت الفون اصورهم لما زهقت رحت قولتلهم كفايه سعاد جايه تمسك زبري رحت قولتلها لا البسي هدومك لبست رحت طلعت دفتر وصلات امانه وخلتها تمضي علي ٥ وصلات مضت قولتلها دلوقتي هتروحي تتطلبي تتطلقي من عادل اخويا قعدت تعيط وتقولي اعمل اللي انت عاوزه خد دهبي نيكني اعمل اي حاجه مش عاوزه اطلق وقلتلها لا هتطلقي رحت اخدتها رميها بره الشقه كان محمد فاق راحت قعدت اضرب فيه لما كان هيموت وقلتله المرا اللي فاتت اخدت منك ١٥٠ الف بس المره دي هاخد كل اللي حيلتك وتقولي علي مكان الفلوس ومش هتعرف تعمل حاجه مرضيش يقول رحت نزلت فيه ضرب برضوا مرضيش يقول رحت دخلت المطبخ جبت سكينه سخنتها رحت حاطها علي ضهره رح صوت اقوله قول علي مكان الفلوس برضه مش بيرد قولتله بس انا زهقت هموتك ومش عاوز منك فلوس رحت نزلت الصيدليه جبت نوع سرنجه عبتها وداتهاله بيقولي انت ادتني اي قولتله سم قعد يصوت ويقول مش عاوز اموت قولتله لا هتموت لو مقولتليش علي مكان الفلوس كان بدا يهبط من الحقنه لقيته بيقولي علي بيت قديم بتاعهم بس محدش قاعد فيه واغمي عليه سماح قعدت تصوت رحت حطيت ايدي بسرعه علي بقها قولتلها مش مات ده مهدا كام ساعه ويصحي رحت اخدت محمد وسماح ورحت علي المقابر ورميته في وسط المقابر ملط واخدت سماح قولتلها انتي دلوقتي وبكرا الصبح تكوني عندي في المساكن سبتها وروحت لسه بخش الشقه لقيت فوني بيرن لقيه صاحب المحل بتاع الملابس قولتله لا انا خلاص مش هنزل شغل تاني قولي تمام ببص علي الفون لقيت أخويا رن وامي رحت رنيت علي امي لقتها بتقولي مرات اخوك جت وطلبت الطلاق واخدت هدومها ومشيت واخوك عاوزك ترجع البيت قولتلها لا انا خلاص معنتش هرجع البيت قالت برحتك بس وقت لما تزهق تعالي علي البيت مفتوح في اي وقت وقفلت

رحت طلبت اكل كانت الساعه ١ونص باليل شويه ولاكل جه اكلت وشربت شاي رحت جبت شنطه زي بتاعت السفر واخدتها ورحت علي المكان اللي محمد قال عليه دخلت البيت لقيت مفيش نور نورت الفون البيت فاضي ببص في الأرض لقيت حته عاليه في الأرض رحت اشوف لقيت في حاجه زي باب فتحت لقيت اوضه تحت الارض وده الباب بتاعها نزلت لقيت شنطت فلوس بفتح لقيتها دولارات ببص جمبها لقيت شنطت بفتحها لقيتها كلها طرب حشيش وشنطه كمان لقتها سبائك ذهب رحت اخدتها كلهم ورحت علي الشقه هنا عقلي وقف مش عارف اعمل اي واحد لسه عنده ٢٠ سنه يعمل اي بده كله نمت من كتر التفكير صحيت علي حد بيخبط علي الباب قمت بسرعه خبيت الشنط في الدولاب وطلعت افتح لقيها سماح بتقولي كل ده نوم قولتلها خشي دخلت كانت جيبه اكل معاها دخلت حطت الاكل علي السفره بتقولي قولت اجيب اكل معايا انت عايش وحدك وتلقيك مبتكلش رحت قعدت علي السفره معاها بس مش باكل

(ما هي شرموطه ممكن تشغل دمغها وتحطلي سم ولا اي حاجه )لقتني مبكلش رحت اكلت هي علشان اكل رحت اكلت انا كمان بعد لما اكلت قولتلها شيلي الاكل وانا هعمل شاي دخلت غسلت وعملت شاي طلعت الصاله لقتها بتقولي

سماح:هنشرب الشاي ونقسم الفلوس اللي رحت جبتها من عند محمد

انا:حاضر

سماح:يحضرلك الخير

انا:هخش اجيب الفلوس

دخلت جبت دفتر وصلات الامانه اللي مضتها قبل كده قولتلها دول ٧ وصلات امانه انتي مضيه عليهم الواحد بخمسين الف عاوزهم بالمصري ولا نيك

كانت هي انصدمت مني

ادتها ٦وصلات ودخلت جبت خمسين ألف من الفلوس واخدتها وسكتت قولت اسيب الحبل شويه قولتلها انا بعمل معاكي كده علشان عاوزك جمبي حاجه تربطنا ببعض قالت منا هكون جمبك بس بمزاجي مش عصب عني قولتلها متخفيش الوصل اللي معايا ده لامان بس

قالت ماشي عاوز حاجه تاني قولت عاوزك بس انت شكلك مش عاوزه قالت بسرعه لا مين قال كده خمس دقايق دخلت الحمام ربع ساعه عدت ولقيت بطل طلعه من الحمام انا برقت مين البطل ده معقل انا هنيك القمر ده وعملت واحد ابن متناكه هد حيلي انا وهي مكنتش قادره تمشي قامت استحمت ولبست وانا كمان استحميت وقعت افكر هعمل اي قولت طب الدولارات والسبائك سهلين ولازم ارجع البيت برضوا رحت نزلت علي محل بيبيع خزن رحت جبت خزنه كبير واخدتها علي البيت حطتها في شقتي كان اللي في البيت نايمين ورحت جبت شنطتين بتوع الفلوس والدهب حطيتها في الخزنه ورحت علي الشقه اللي في المساكن تاني نمت صحيت تاني يوم كان الامتحان هتبدا رحت مش عارف اي المواد اللي علي طبعا واحد مش راح من اول السنه رحت لقيت واحد صحبي اسمه كرم من بلد كلها بتوع مخدرات هنا افتكرت دخلنا الامتحان وطلعنا مش حليت حاجه رحت اخدت كرم ده ورحنا شربنا حجرين قمت حسابت قولتله انا عاوز اقضي حتت حشيش قالي خلصانه رحت معاه البيت عندهم لقيت ابوه راجل شكله معلم في نفسه كده قعدت معاه لقيت كرم بيقول لابوه اني بقضي حشيش استغربت ازاي بيقول كده لابوه وابوه عادي ابوه اسمه الحج حسنين قام ابوه جاب حتت حشيش كبيره تعملها يجي الف جنيه قولت بس يبقي ده اللي هيصرف الحشيش اللي معايا شويه والغدا جه اتغديت معاهم واخدت رقم الحج حسنين روحت علي البيت نمت وصحيت رحت اشتريت فون نضيف ولاب وخط جديد رنيت علي الحج حسنين لقية بيقولي كنت عارف انك هترن بقوله ازاي قالي حد هتيجي يقضي حشيش ويقعد يتغدا وكمان ياخد رقمي دانت لو جاي تخطب مش هتعمل كده قولي عاوز اي

انا :معايا طربت حشيش عاوز اصرفها قلي وحده بس قولت ايوا قلي حات كل اللي معاك وتعالي قولتله لا هصوره وابعته قال تمام صور كل اللي معاك وحات حته من البضاعه اللي معاك اشوف الصنف واقولك علي التمن قولتله تمام تاني يوم صورت ورحتله بالحته داق وبرق وقال دع صنف عال هاخد كل اللي معاك قولت تمام والسعر قالي ٦مليون جنيه قولتله يفتح **** يا عن

الحج قالي ١٠ ولا مش عاجبك اعمله قرص وكله قولتله تمام عشره مليون تاني يوم اخدت الشنطه بتاعت الحشيش ورحت لقيت كرم والحج حسنين قاعدين مستنين كرم عاين البضاعه وقال لابوه تمام ابوه طلع مفتاح عربيه وادهولي بقوله اي ده لقيته بيقولي هتلاقي عربيه قدام البيت عندك فيها الفلوس قولت تمام يا حج وانا ماشي ببص جمبي ليت بنت اقل ما يقال قمر رحت امشيت علي طول رحت قدام البيت لقيت عربيه BMW فبريكه رحت فتحت الشنطه لقيت ٤ شنط فلوس رحت خدتهم علي الخزنه علي طول من غير لما افكر نزلت اخدت العربيه ركنتها في جراج جمبنا

ورحت الشقه اللي في المساكن اخدت هدومي روحتها البيت ورنيت علي سماح قولتلها اني سبت الشقه كلمت سمسار يشوفلي شقه نضيفه في مكان نضيف وروحت نمت صحيت تاني يوم رحت الامتحان وعدي شهر في الامتحانات محصلش جديد وانا مروح حصل حاجه هغير حياتي وكده يبقي انتهي الجزء الثالث انتظرونا كل يوم حاجه جديده....



الجزء الرابع


وقفت الجزء اللي فات لما وانا راجع في الموصلات ركبت ميكروباص بفتح تيك توك لقيت فيديوا كله صور عليه اغنيه لتامر حسني المشكله مش في كده المشكله في ان اللي في الفيديو بنت عمتي وهي أصغر مني بس سنين متصور مع واحد صحبي صور كلها محن وبتاع ودي معلومات عنها

اسمها :ناهد

العمر :١٧سنه

وصفها حتت عسليه طيبه اي كلمتين تحن

ودي معلومات زميلي اللي معاها

الاسم: احمد سلكه

العمر :٢٠

شغال ميكانيكي من زمان ودخل صنايع مكملش تعليم

المهم اخدت الفيديو ورحت علي بيت عمتي عملتي كبيره في السن قعدت تعيط وبتاع قولتله انا هعرف اجيب حقنا

نزلت اتصلت علي أحمد ده مردش

قعدت ادور عليه في الأماكن اللي بيروحها ملقتهوش

قبلت واحد صحبه قلي مش عارف

اتصلت علي واحد بيمشي معاه اسمه ياسر عواجه لقيته بيقولي مش اعرف عنه حاجه قولتله يعني اي لقيته بيقولي اعملك اي هنا سمعت صوت احمدسلكه جمبه واخد الفون منه بيقولي وده الحوار اللي دار بينا

انا :اي ياحمد لفيت عليك البلد

احمد:ايوا ياسطا عاوز اي

انا:ياسطا تعالي المكنه بتاعتي بايظه تعالي علشان عاوزها بكرا الصبح

احمد:خلصانه ياسطا عشر دقايق وجاي

احمد قفل من هنا وانا طلعت استنيته علي نصيت الشارع لقيته جه هو وواحد اسمه حلاوه وياسر عواجه جه من هنا رحت سحبه من علي المتوسكل

ونزلت فيارب البواني والقلام رح نام في الأرض وقعد يقول والنبي والنبي ويصوت كان الناس طلعت الشارع رحت سحبته دخلته البدروم وقفلت عليه جوه وطلعت لصحابه ونزلت فيهم ضرب طلعوا يجروا رحت دخلت لأحمد البدوم مسكته بقوله انت فاكرني خول ولا هايف ونزلت فيه ضرب واخدت من الفون بتاعه فتحته ملقتش باسورد قولتله روح مفيش فون قلي لا والنبي بلاش التلفون قولتله روح وانا هجيبهولك مرضيش يمشي رحت رنيت علي ابوه قالتله تعالي خد ابنك علشان مش ادبحه ابوه ربع ساعه وجه عرفته اللي حصل قام ضربه بالقلم واخده ومشي احمد بيقول لابوه تلفوني معاه قولتله لا وقع في الخناقه راح ابوه قال لو لقيته جيبه بعد ازنك قولتله تمام واخده ومشي اخدت الفون طلعت فتحت الفون لقيت في صور ليه هو وبنت عمتي غير اللي علي التيك توك صور سكسي وحاجات والعرص مصور امه واخته وبنات كتير اخدت نسخه من الفون علي الابتوب بتاعي ومسحت كل حاجه علي الفون بتاع احمد سلكه رحته لعمتي قولتله علي اللي حصل بس مش قولت علي الصور السكسي قلتلي راجل ذي ابوك ** يرحمه قولتلها انا مكان ابويا ولو احتجتيني في اي وقت انا موجود بس ممكن اطلب منك طلب قالت اتفضل قولتلها عاوز اقعد مع ناهد شويه قالت برحتك قمت خبط علي باب اوضه ناهد لقيتها مش بترد رحت فتحت الباب ودخلت لقيتها عامله نفسها نايمه رحت قعدت جمبها علي السرير لسه بحط ايدي عليها لقيتها اتفزعت فكرت اني هضربها وبتقولي والنبي ما تضربني و** انا غلبانه ومش هعمل كده تاني كنت عاوز اضحك عليها شكلها يضحك قولتلها اقعدي يا بت عاوز اتكلم معاكي جت قعدت جمبي بقولها بصي انا مقولتش لامك علي الصور ولا حاجه بس ملكيش دعوه باحمد ده تاني قالت انا كنت بحبه وهو قال انه هيتجوزني ويفسحني كتير قولتله بصي اعتبري مفيش حاجه حصلت وانسي اللي فات بس لو عرفت انك كلمتيه تاني هدبحك وارميكي من البلكونه

قالت و**** ما هكلمه تاني خالص قولتلها وانا هخدك افسحك في يوم كده جت حضنتني وفرحانه سبتها وقمت طلعت لعمتي قولتله مش تكلمها ولا تضربها وكل حاجه خلصت قالت تمام سبتها ومشيت كانت الساعه عشره بليل افتكرت السمسار لقيته بيقولي أن في شقه في الشيخ زايد ونضيفه وسعرها ٧٥٠ الف جنيه قولتله تمام بكرا نروح نخلص فيها قال تمام روحت قولت لأمي اننا هنسافر لخالتي القاهره قالت لي في حاجه قولت لا هنروح زياره قالت ماشي دخلت اوضتي جهزت الفلوس واخدت فلوس زياده علشان الظروف افتكرت سماح قولت اكلمها وده الحوار اللي دار بنا

سماح:اللي نسينا

ان:ما انتي لو بتسالي كنت عرفتي اني مشغول في الامتحانات ولسه مخلص النهارده

سماح:كنت بتتخانق لي في الشارع شوفتك من البلكونه

انا: لا دي عيال بيرخموا علي واخدوا اللي فيه النصيب

سماح: ابقي طمني عليك مش تسيبني كده

انا:امال محمد عامل اي

سماح:لا محمد اتهبل خلاص بقي بيكلم نفسه عقله راح مش راجع

انا:احسن علشان مش يفكر يجي علي حاجه تخصني تاني

سماح:سيبك منه مش ناوي تحن انا تعباني وعزاك تنيكني

انا: قريب افضي بس عاوزه حاجه سلام

سماح:سلام

قفلت مع سماح ونمت علشان مسافر القاهره الصبح

صحيت الساعه ٧ لبست كانت أمي لبست ونزلت اخدت العربيه واخدت طريق القاهره ساعه زمن كنت في الشيخ زايد اتصلت علي السمسار بعتلي اللوكيشن رحت قبلته وكام مجهز الورق وكل حاجه شوفت الشقه انبهرت شقه فخمه كبيره ونضيفه وكل حاجه جديده

قعدنا وكتبت الشقه باسم امي علشان تحت السن ودفعت الفلوس للمالك اخد الفلوس ومشي نزلت انا وامي ده كله وامي مش فاهمه اي اللي بيحصل جبت الفلوس دي كلها منين والعربيه قولتلها هفهمك كل حاجه بعدين قالت لا انا عاوزه افهم ق

وقلتلها لما نروح من عند خالتي قالت لا مترحش لخالتك روحني قولتلها تمام ركبنا العربيه ونحنا في الطريق قولتلها الفلوس دي اني لقيت حتت آثار وانا ماشي وبعتها بمليون جنيه ودي فلوسها قالتلي ماشي مع اني عارف ان الكذبه دي متدخلش علي عيل صغير بس ده اللي جه في دماغي وصلنا البيت لسه بقعد لقيت امي بتقولي انت ملكش قعاد في بيتي انت مش هسكت غير لما تموتني كلنا خد هدومك واطلع بره

وهنا قررت اني امشي ومش هرجع تاني طلعت الشقه بتاعتي حولت شنط الفلوس في العربيه وسبت هدومي قولته همسح كل حاجه قديمه من حياتي واخدت العربيه ورحت عند عمتي طلبت اني اخد بنتها ناهد معايا تغير جو رايح مصيف بعد كلام كتير وفقت (ملحوظه عمتي جوزها ميت وملهاش غير بنتها ناهد وملهاش اخوات غير ابويا)ناهد جهزت شنطتها ونزلت معاية اخدت العربيه وطلعت علي الشيخ زايد ساعه ونص كنت وصلت طلعت ناهد الشقه وانا حولت الشنط علي الشقه قولت هنزل اشتري اكل لعند لما تغير هدومها

نزلت جبت اكل خفيف وطلعت الشقه كان العصر اذان قعدت ريحت جت ناهد لبسه هوت شورت شكله فاجر عليها وجت قعدت في حضني وبتقولي انا فرحانه قوي قولتلها وانا كمان فرحان بيكي اعملي حسابك اننا هننزل بليل نروح نشتري هدوم واكل للبيت قالت تمام

دخلت اوضتي اخدت ٥٠ الف والفيزا بتاعتي ونزلت علي مكنه ATMعملت إيداع للفلوس علشان اعرف اتعامل وروحت دخلت الشقه لقيت ناهد نامت قدام الشاشه رحت شلتها دخلتها الاوضه ودخلت نمت في اوضتي قلقت وانا نايم بفتح عيني لقيت ناهد بتحضني وبتقول انا طول عمري بحبك بس انت اللي كنت اللي سبتني المره دي لازم مش تضيع من ايدي عملت نفسي بصحا من النوم قامت عملت نفسها بتصحيني قومت صحيت بس قولت في دماغي لازم ده كله ينتهي قولتلها البسي علشان ننزل نجيب الطلبات قالت حاضر لبست ونزلنا اخدنا العربيه ورحنا مول وبدأنا نشتري هدوم ليا وهي بتنقي ليا اشتريت هدوم كتير ورلنا قسم الاكل اشترينا كى حاجه لزمه البيت رحت حسبت والطلبات حطيتها في العربيه ناهد راحت تركب بقولها رايحه فين بتقولي مش هنروح قولتلها لسه انتي واخدتها ودخلنا المول تاني رحنا قسم الحريمي قولتلها سيبيني انقي انا نقيتلها فستانين وكام هوت شورت وقمصين نوم واختارت هي شويت سنتيانات وكلوتات واخدها الحاجه وحسبت ومشينا وقفنا في كافيه اخدتها ونزلنا قعدنا في الكافيه طلبت حاجه معرفش اسمهااي😂وانا طلبت قهوه مظبوطه والتويتر جاب الحاجه بس حسيت انه مركز معاها قوي وحسسني اني شفاف بقوله في حاجه بيقولي ماله ده وسبني ومشي ببص ورايا لقيت برضه بيبص رحت قولت بس انت كده جبت اخرك رحت مسكه من دماغه ونازل فيه ضرب لعند لما طرش ددمم والناس شالت بنا لقيت واحد بتقول اهدي ةنت اي معصبك كده بقولها ملكيش فيه قالت انا صحبت المكان اتفضل معايا ونشوف اي يرضيك اخدت ناهد ودخلت مكتب المديره لقيت المديره بتقول ان اسمها نادين وده الحوار اللي دار بنا

نادين:اي بس اللي حصل وزعلك

انا:البيه فكرني خروف مش اعرف احمي حريمي

نادين:مين قال كده علي العموم هو تم رفده علشان دي مش اول شكوه

انا:برحتكوا بقي ترفدوه مش ترفدوه انا اخدت حقي

نادين: تمام يا استاذ معلش اسم حضرتك اي

انا:مصطفي عزالدين من زايد لسه جاي جديد

نادين:تشرفت بمعرفتك يا استاذ مصطفى وده الكارت بتاعي لو عاوز اي خدمه تحت امرك

انا:تمام استأذنك انا بقي سلام

نادين: سلام

طلعنا من الكافيه اخدنا العربيه وده كله ناهد مش بتتكلمي رحت كلمتها وده الحوار اللي دار بنا

انا:ناهدددد

ناهد:خضتني في اي يا مصطفى

انا:انتي معايا ولا مع الأسف

ناهد:سامحني يا مصطفى

انا:علي اي عملتي اي

ناهد:انا بجبلك مشاكل كتير بس و**** انا مليش زنب

انا :مش عاوز اسمع منك الكلام ده تاني انتي في حمايا طول عمرك انا ضهرك

ناهد:**** يخليك ليا

كنا وصلنا قدام البيت نزلنا الشنط من العربيه طلعنا الشقه اخدنا حجات المطبخ حطنها في المطبخ وهدومي دخلتها اوضتي وهي دخلت هدومها اوضتها طلعنا قعدنا في الصاله بقولها قومي فرجيني علي الهدوم عليكي قالت ماشي ودخلت اوضتها شويه ولقيت قمر طلع من الاوضه صفرت من جملها قالت بس علشان بتكسف ودخلت لبست الفستان التاني وكان حلو عليها والهوت شورت كان سكسي جامد عليها ودخلت الاوضه قولت في دماغي هتلبس هدومها العديه وتطلع دخلت وطلعت بمفاجاه

وكده يبقي انتهي الجزء الرابع انتظرونا كل يوم جديد

،:)كــــن قـــاســـيآ لا احـــد يـــســــتــحــق الـــرحـــمــة👏🏻)

http://anahit.fr/Home/Details/5d8dfabf-ef01-4804-aae4-4bbc8f8ebd3d?returnUrl=https://www.aflampornhd.com/

https://goto.dasemm.com/?/https://www.aflampornhd.com/

http://stratusresearch.com/?URL=https://www.aflampornhd.com/

http://stavanger-forum.no/?URL=https://www.aflampornhd.com/

http://aquaguard.com/?URL=https://www.aflampornhd.com/

https://www.4rf.com/?URL=https://www.aflampornhd.com/

https://forum.grasscity.com/proxy.php?link=https://www.aflampornhd.com/

https://www.gov-book.or.jp/others/others_site.php?url=https://www.aflampornhd.com/

http://www.yamifood.com/board/index.php?db=culture&no=16&mari_mode=view@view&cate=&page=1&listURL=&search=&search_str=&temp=https://www.aflampornhd.com/

https://chat-off.com/click.php?url=https://www.aflampornhd.com/

 

https://walkinourshoes.org/?URL=https://www.aflampornhd.com/

https://www.hcslezan.cz/media_show.asp?type=1&id=113&url_back=https://www.aflampornhd.com/

https://artigianix.com/catalog/view/theme/_ajax_view-product_listing.php?product_href=https://www.aflampornhd.com/

https://schnaeppchenfuchs.com/guides/checkout/313?target=https://www.aflampornhd.com/

https://sostrategic.com.au/?URL=https://www.aflampornhd.com/

https://science.ut.ac.ir/fa/web/biology/mbs-display-page/-/asset_publisher/FxhobAmoC1yk/content/%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B4%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86?_101_INSTANCE_FxhobAmoC1yk_redirect=https://www.aflampornhd.com/

http://trudelutt.com/kamera/show.php?url=nopic.gif&where=Leangen%20B%E5tforening&text=%3Ch2%3EKlikk%20her%20for%20kameravalg%20fra%20b%E5thavnen%3C/h2%3E&link=https://www.aflampornhd.com/

http://nerida-oasis.com/?URL=https://www.aflampornhd.com/

https://www.k-to.ru/bitrix/rk.php?goto=https://www.aflampornhd.com/

https://clients1.google.ms/url?q=https://www.aflampornhd.com/

ليست هناك تعليقات:

يتم التشغيل بواسطة Blogger.